Τρίτη 20 Μαΐου 2008

Πικρια...στενοχώρια και πολλα γιατί....

Δωσμου ενα δρομο να περπατησουν τα παθη μου.....
να βρω τη χωρα που τα ονειρα σου κρατας.....
γινε ποταμι να παρασυρεις τα λαθη μου και αν θες
να φυγεις απλα θα γινω δρομος να πας.....

Δωσμου μια μερα να κατοικησω στην ψυχη σου....
δωσμου μια νυχτα να σου χαρισω τα ονειρα μου....
σαν ενας αγγελος να σφυριξω στα μονοπατια σου
και η βροχη να ξεπλυνει την μοναξια μου....

Δε ξερω ποσο θα σε αγαπουσα σε μια αλλη ζωη
σε αυτη σε αγαπησα οσο μπορουσα.....
μα δε το εκτιμησες...το προσπερασες....

συγγνωμη που δε ξερω να αγαπαω αλλιως...
αλλα......

η αγαπη ειναι η ιδια μας η ζωη ειναι μια αναγκη
ειναι μια εξαρτηση....που μας γεμιζει....
που αντανακλά την ιδια μας την ζωη
και την πορεία της.....

Μονη σε ενα δωματιο αδειο
ονειρευομαι το χτες....τοσο δειλά
αραγε καταλαβες ποτε τι ενιωθα....
Ξαφνου....βροχη στα ματια μου

Φοβαμαι το αυριο.....αλλα θα το παλεψω
να το κερδισω....να κερδισω τον πονο
που θα μου αφησει ολη αυτη η κατασταση

Θα το παλεψω οσο μπορώ
πρεπει να φανω δυνατη....να διωξω μακρυα
ο,τι με ποναει...και ο,τι μου θυμιζει το χτες....

Εφυγες και εκανες συντριμια την καρδια μου.....
μα ολα εδω πληρώνονται......θα τα βρεις μπροστα σου
και τοτε........θα δικαιωθω........

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σοφάκι στο έχω πει και παλαιότερα πως γράφεις πολύ όμορφα. Βέβαια πια δεν κάνει να σου μιλάω και δεν έμαθα ποτέ γιατί. Πάντα θα πιστεύω πως μου χρωστάς μια εξήγηση. Τέσπα έψαχνα για κάτι άλλο κι έπεσα πάνω στο blogspot σου μου αρέσει κι ήθελα να στο πω ή έστω να στο γράψω.

$o£i@ είπε...

ποιος/α είσαι αν επιτρέπεται;